Jótállási szabályzat

1. Áttekintések

1.1 Ha Ön fogyasztó, vagyis nem üzleti, kereskedelmi vagy szakmája keretében vásárolja meg termékeinket, 2 év (a váz esetében pedig 5 év) korlátozott jótállásra jogosult a gyártási hibákra. anyagok és kivitelezés, a szállítás időpontjától kezdődően. Az említett jótállási időszak az Európai Unión belül érvényes (Málta, Ciprus és az EU legkülső régiói kivételével).


1.2     A 2 éves korlátozott garancia az elektronikus alkatrészekre (adott esetben) és a kopás- és szakadásmentes alkatrészekre vonatkozik, mint például: motor, vezérlő, nyomatékérzékelő, akkumulátor stb. A vázra 5 év korlátozott garancia vonatkozik. 


1.3     A garancia nem terjed ki: semmilyen fogyóeszközre, nem eredeti vagy nem engedélyezett alkatrészre és alkatrészre, a lefedett komponensek normál kopására, a lefedett komponensek sérülésére vagy hibájára, amely a használati útmutató utasításainak be nem tartásából, vis maior, a a felhasználó/fogyasztó által okozott termék vagy annak egy része, kezelői hiba, vízkár, extrém használat, vagy nem megfelelő/jogosulatlan karbantartás és szolgáltatás. Ami az akkumulátort illeti, a fentieken túlmenően a garancia nem terjed ki az áramingadozásból, nem megfelelő töltő használatából, nem megfelelő karbantartásból vagy más hasonló helytelen használatból, normál kopásból vagy vízkárból, nem megfelelő tárolásból (-20° alatt vagy +45° felett) okozott károkra. ). A kopó alkatrészekre nem vonatkozik a 2 éves garancia, de szükség esetén továbbra is támogatást nyújtunk ezekhez az alkatrészekhez, ésszerű díj ellenében.


1.4     Ez a termékgarancia kifejezetten nem terjed ki a termék bármilyen módosításából vagy átalakításából eredő problémákra, beleértve, de nem kizárólagosan, egy harmadik féltől származó alkalmazás használatát a motorvezérlési beállítások módosítására vagy módosítására. Fontos tudni, hogy egy változtatás már károsodáshoz vezethet. Ezen túlmenően, ha az ilyen módosítások problémákat okoznak a kerékpár egyéb jellemzőiben, beleértve a hardvert is, ezekre a speciális problémákra szintén nem vonatkozik ez a garancia.


1.5     Ez a termékgarancia nem vonatkozik azokra a termékekre, amelyek nem Tenways márkájúak, még akkor sem, ha olyan kikötésekkel vannak csomagolva vagy értékesítve, de nem kizárólagosan a „Tenways e-bikes” termékek. A nem Tenways márkájú termékekre a termék gyártója által biztosított gyártói garancia érvényesülhet. Kérjük, olvassa el a termék dobozát és a leírást a részletekért. 


1.6     A legtöbb alkatrészre vonatkozó részletes jótállási időszak az alábbi táblázat szerint:

Termék

Jótállási időszak

Gumi

3 hónap

Küllő

3 hónap

Belső gumi

n/a

Ülőpárna/nyereg

6 hónap

Fogantyúk

3 hónap

Lemezek

6 hónap

Fékbetétek

3 hónap

Üléscső bilincs

3 hónap

Pedálok

1 év

Hidraulikus tárcsafékek

1 év

Kijelző Panel

2 év

Első lámpa

2 év

Alsó konzol

2 év

Töltőcsatlakozó fedél

2 év

Motor

2 év

Vezérlő

2 év

Nyomaték érzékelő

2 év

Lánckerék

2 év

Hajtókar

2 év

Első villa CGO600 és CGO600PRO

5 év

Első villák CGO800S & AGO X & AGO T & Cargo One-hoz

1 év

Váz

5 év

Akkumulátor

2 év

Első agy/kerékagy 

2 év

Felni

2 év

 

 

Szabadonfutó

2 év

Vízálló vonal

2 év

Kormány

2 év

kormány Szár

2 év

Ülésoszlop

2 év

Konzol alkatrészek

2 év

Töltő

2 év

Fujtató

2 év

Hátsó világítás

2 év

Gyors zár

2 év

Sebességváltó kar

2 év

Mechanikus váltó

2 év

Fogaskerék

2 év

Reflektor

1 év

Csengő

1 év

Csomagtartó doboz fedele (rakomány)

1 év

Kerékpár előtető (rakomány)

3 hónap

Sárvédők (Rakomány)

2 év

Kitámasztó (rakomány)

1 év

Rakodódoboz (rakomány)

1 év

Ülés (Cargo One)

1 év

 


2. Folyamat

2.1     A garanciális folyamat elindításához fel kell vennie a kapcsolatot a kiskereskedővel, aki felveszi a kapcsolatot Tenways ügyfélszolgálatával, és tájékoztatja a hibáról. Be kell mutatni  a vásárlást igazoló dokumentumot és a lehető legrészletesebb leírást a problémáról, valamint lehetőség szerint fotó- és/vagy videóanyagot. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a probléma teljes megoldása előtt a biztonsága érdekében hagyja abba a termék(ek) használatát. A megsérült termék használatából eredő bármilyen sérülés vagy további kár a fogyasztót terheli. 

2/2    Kérjük, vegye figyelembe, hogy bármilyen garanciális igény esetén mindig fel kell vennünk a kapcsolatot a Tenways központtal, és a további lépések megkezdése előtt előzetes értesítést és felhatalmazást kell kérnie tőlünk. A jogosulatlan javítások akadályozzák, hogy felülvizsgáljuk a hibát és eldöntsék, hogy a garancia hatálya alá tartozik-e. A garancia érvényét veszti, ha Ön vagy harmadik fél a Tenways előzetes értesítése és engedélye nélkül kísérli meg megjavítani a terméket. A Tenways nem téríti meg a termék(ek) harmadik felek által, engedélyünk nélkül történő javítását.