Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Kerékpárok

Rendelés menete

Az alábbiakban találod a rendelés menetét, és választ minden olyan kérdésre, ami most megfogalmazódott benned. 

Hogyan tudok rendelni?

-        A La'bicikli egy normál webshop képét festi első ránézésre. Berakod a terméked a kosárba, megrendeled, és készen is vagy. Pontosabban lennél, viszont amennyiben nem alkatrészt, kiegészítőt vagy dekort vásárosz hanem biciklit akkor a csavar ez után következik. Minden kerékpárunkat leszervizelve küldjük ki a leendő gazdájának, és mivel mindenkinek más az igénye -és nem mellesleg nincs két ugyan olyan kerékpár-, emiatt az összes rendelést leadó vásárlóval felvesszük egyenként a kapcsolatot.  (Kivétel az "azonnal vihető" matricával ellátott bringa. Ezt rendelés után egyből tudjuk postázni!)
Telefonon, személyesen vagy e-mailen egyeztetünk a kerékpár jelenlegi és kívánt állapotáról, és ennek megfelelően végezzük el a munkálatokat. A feltüntetett ár a szervizelés utáni árat jelenti. 

Hogy jutok hozzá a rendelésemhez?

-       A rendelés átvételéhez két opciót tudunk biztosítani. Üzletünkben, vagy egy előre egyeztetett mindkét fél számára ideális helyszínen személyesen átvehető, és ki is próbálható minden termékünk. Amennyiben az ország egy másik szegletéből rendeltek, úgy futárral küldjük a bringákat. Ezzel az MPL futárszolgálatot bízzuk meg.

Mennyi idő alatt kapom meg a rendelésem?

-       A postázás átfutása általában 1-2 munkanap. Viszont kerékpár vásárlása esetén a megrendelést követően végezzük el a javítási munkálatokat. Ez a legtöbb esetben szintén 4-5 munkanapot vesz igénybe. Ideális esetben tehát a postázás 5-7 munkanap. Természetesen ettől eltérő számokat is kaphatunk, de a szállítási időt minden esetben lekommunikáljuk felétek. 
Alkatrész és kiegészítő esetén amennyiben van raktáron a rendelt termék szintén 1-2 munkanap, amennyiben nincs úgy 4-5 munkanap.

Hogyan, milyen állapotban érkezik a futárral rendelt kerékpár? (nem Outlet bringa esetében)

-       Minden kerékpár leszervizelve, üzembe helyezett állapotban kerül postázásra. Biztonságosan becsomagolva, a kormányt elfordítva és a pedálokat kivéve adjuk át a futárnak. Átvételt követően tehát mindössze a kormányt szükséges egyenesbe fordítani, és a pedálokat visszarakni a helyükre. Pedál csavarásnál ügyeljetek, hogy melyik megy jobbra és melyik balra. Ezt megjelöljük majd számotokra. 

Na jó, de mit jelent a szervizelés? (nem Outlet bringa esetében)

-       Ez a legfontosabb kérdés számotokra, hiszen karrierünk során ezt a kérdést tették fel a vásárlóink a legtöbbször. A szervizelés a kerékpár teljes egészére kiterjed. Igen a gumikat is beleértve. A folyamat úgy kezdődik, hogy megvizsgálunk minden mozgó alkatrészt amiket áttakarítunk és átzsírozunk. Ezt követi a bowdenes alkatrészek szervizelése. Ide értendő a fék és váltó (agyváltó is) javítása. Amennyiben nem működik rendeltetésszerűen újra bowdenezzük és beállítjuk őket. A gumikat mindig megvizsgáljuk és ha kopott a futófelület vagy repedezett a széle akkor cseréljük, és teljesen új gumikat rakunk rá. Fontos tehát, hogy csak a már nem használható gumikat cseréljük le a bringáktól, nem kap minden esetben újat! Csak teljesen működőképes kérékpár gurul ki a műhelyünkből és az elmondható, hogy a felhasználás mértékétől függően egy-két szezont javítás nélkül elfutnak.  Amennyiben valamilyen nem javítható probléma merül fel a bringával, akkor egyeztetünk a vásárlóval, és segítünk újat választani vagy adott esetben értékcsökkentve értékesítjük.

Van garancia a termékekre és hogyan működik a visszavásárlási garancia?

-       Igen, minden kerékpárra (kivéve az outlet fül alatt vásárolt) 3 hónap garanciát adunk. Ebbe a nem kopó alkatrészek tartoznak bele. Praktikusan ez annyit jelent, hogy egy defekt az nem garanciális probléma de bármilyen törés, repedés viszont igen!

-       Az általunk vállalt 14 napos visszavásárlási garancia mind online, mind személyes vásárolt kerékpárokra vállaljuk. Ezt azért találtuk ki, mert a bringának úgy kell viselkednie az ember alatt mintha egy meghosszabbított végtag volna, ez viszont online egyáltalán nem míg személyesen is minimálisan próbálható, hiszen 1-2 próba kör alatt ezt senki sem érzi. Természetesen csak a vásárolt állapotban, hiánytalanul visszahozott/visszaküldött kerékpárokat vásároljuk vissza. Online rendelt kerékpárok esetén a visszaküldés költsége a vevőt terheli, és csak a kerékpár vételárát térítjük vissza, tehát a járulékos költségeket (posta, csomagolás stb) nem áll módunkban visszatéríteni. 

Hogyan működik az outlet?

-       Ezt a fület azért hoztuk létre, hogy a "csináld magad" emberek is megtalálják nálunk a megfelelő kerékpárokat, alkatrészeket és kiegészítőket, azonban az Outlet fül alatt talált bringákra a fentiektől eltérően más szabályok vonatkoznak. Ezeket „fellelt” tehát a képeken látható állapotban értékesítjük. Az áruk lényegesen alacsonyabb mint a szervizelt társaiknak viszont ezek minden esetben olyan kerékpárok amikkel a leendő gazdájának foglalkoznia kell. Ez nem jelenti hogy működésképtelenek, sőt a legtöbb kerékpár teljesen működőképes, azonban az alkatészeket szinte mindig szakképzést igénylően be kell állítani, gumikat a legtöbb esetben kicserélni. Hobbi szerelőknek, vagy viszonteladóknak ellenben nagyon ajánljuk. Törött vázú kerékpár nem kerül értékesítésre (vagy ha igen, akkor az fel van tüntetve a leírásban)

Ha nem találtál választ a kérdésedre, akkor írj nekünk, vagy hívj minket bizalommal! :)